lördag 12 september 2009

Vet inte riktigt

Jag gör nåt fel. För jag går inte ner i vikt. Jag går ner 1 kg, sen går jag upp 1 kg. Jag känner på mina byxor att dom är hängigare än förut och mina ringar sitter lösare, men på vikten syns det inget. Blir sur snart! Jag äter bra mat tycker jag, fuskar mycket sällan och motionerar 2-3 ggr i veckan. Vill att det ska hända nåt NU!! I våras gick det hur bra som helst och jag äter precis samma mat nu också. Men men, det är ju bara att hänga i, att testa nån annan metod känns ändå helt uteslutet, jag mår så otroligt bra av detta, även när jag står stilla i vikt...

2 kommentarer:

  1. Mät dig istället. För mig syntes resultaten bättre på vågen än på måttbandet men många i trådar jag varit i märkte betydligt större resultat med måttbandet. Skit i vågen ett tag, huvudsaken är att kläderna inet blir för små :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. håller med tidigare talare; mät dig! som du sa tycker du ju att det händer saker i kroppen ändå när kläderna sitter lösare och du tränar så kroppen bygger muskler på andra ställen.

    skitbra jobbat!! :)

    SvaraRadera

Tack för titten:)