torsdag 7 maj 2009

Fusk

Efter att ha bakat en väldans massa cupcakes igår så valde jag idag att äta en tillsammans med deltagarna på min utbildning.
Jag gjorde chokladcupcakes men valde att inte använda Leilas recept då jag inte tycker att bet blir så värst bra. Så jag använde Leilas ljusa cupcakerecept istället och tillsatte massor av kakao och hackad 70% choklad. När dom svalnat doppade jag toppen i smält mörk choklad och la lite rosépeppar och flingsalt uppepå. Folk på jobbet trodde dom var köpta:)
Sen gjorde jag ljusa supcakes med citron i smeten. La Lemon Curd ovanpå och sedan frosting som jag färgat lila med röd och blå karamellfärg. Hittade små tuber med kristyr på affären som jag textade utbildningens namn med.
Jag åt en chokladkaka och den var verkligen supergod! Dom som åt den lila sa att den också var jättegod och jag tror dom, lemoncurd är hur gott som helst...
Så, nu har jag har jag lättat mitt hjärta efter att ha "fuskat" men jag valde det själv. Jag åt bara en, hade det varit mitt förra jag hade jag nog ätit iaf tre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)