söndag 31 maj 2009

Kläder!

Var och handlade kläder igår. Numera brukar jag kunna köpa strl 46 utan problem. Går in på Lindex och inser att dom flesta kläderna bara görs upp till strl 42 eller 44. Men vad fasen, ska jag behöva gå i tält för resten av livet eller? Vägrar handla på dom stora avdelningarna för kläderna är ju ofta dödstråkiga! Vill inte klä mig i tält, visar hellre mina valkar! Som tur är hittade jag två ljuvliga toppar på Flash där dom minsann gör kläder upp i strl 46:)

Annars går det segt nu, sprlar ingen roll om jag fuskar eller sköter mig, jag står i stort sett still hela tiden ändå. Antar att jag kommit till en platå så jag fr väl se när kroppen bestämmer sig för att fortsätta ner. Förhoppningsvis kan min fot också snart bestämma sig för att sluta göra ont. Idag har jag gått i kilklack och det ömmar bra i stukningen ikväll. Är ju för fasen tre veckor sen nu *morr*

3 kommentarer:

  1. Hej, såg på familjeliv att du bloggade om din LCHF, jag bloggar också om lite allt möjligt men vi hade hållt på ungefär lika länge så vi kan ju peppa varandra :-)
    Kram "Callina"

    SvaraRadera
  2. Jo, vet inte om min adress kom med: http://blogg.aftonbladet.se/stockholmsmorsa

    SvaraRadera

Tack för titten:)