tisdag 28 april 2009

Bra mat idag:-)

Åkte till jobbet i ottan idag. Hade med mig tre burkar mat... Åt kokt ägg med bregott till frukost och en kopp te när jag kom till jobbet lite före kl 07. Till förmiddagsfikat blev det grekisk youghurt med grädde och hallon. Så jäkla gott!! Till sen kunch blev det egentligen lite för lite mat, men vad gör man?? Jag hade med mig 5-6 skivor skinka som jag åt med en rejäl klick philadelphia och gurka. Enkelt, men gott:)

På eftermiddagen drack jag lite kaffe och ½ l vatten.

Till middag blev det kebabkött som jag stekte med grillkrydda och åt med gurka och massa smaskig kebabsås.

SÅ jag är jättenöjd med dagen! Har varit en hel del småfuskande under helgen när det varit massa kalas, men nu känns det som att jag är tillbaka på banan. Dessutom känner jag ju att jag mår otroligt mycket bättre när jag inte äter socker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)