torsdag 2 april 2009

Invägning v 14

Så var det dags att kliva upp på vågen igen för att få veckans dom. Blev dock glatt överraskad, -5 hg sen förra torsdagen. Bara 6 hg kvar till nästa delmål. Sen att jag inte lyckats "cacha" in dom två första än är en annan historia;-)

Nu när solen kommit och fåglarna kvittrar känns livet lite lättare igen dessutom så nu hoppas jag att orken sitter i. Att jag dessutom ska på bröllop i augusti gör mig inte mindre sporrad, tänk att få köpa nån snygg klänning som kanske sitter lite mindre korvigt än vad dom brukar göra... Det är ett bröllop där jag nog måste hålla tal så jag måste stå framför alla gästerna också. Visserligen har jag aldrig riktigt låtit mig stoppas av min övervikt utan gör sånna där saker ändå utan att skämmas, men visst vore det underbart att inte ens tänka tanken...

1 kommentar:

  1. Tjohoo! Vad härligt!!

    Du är så duktig - se till att bli duktig på att cacha in delmålen också. Det är faktiskt viktigt. Egentligen skulle man sätta undan en slant för varje kilo så man verkligen har _råd_ med belöningarna.

    Hejja hejja!

    SvaraRadera

Tack för titten:)