onsdag 22 april 2009

På resande fot

Nu är jag ute och far igen. Har åkt en väldans massa tåg ända till Falun idag. På tåget hade jag med mig Baby Bel och små älgkorvar. Givetvis vatten också. Köpte en bit mörk choklad på tåget också. Har mycket kvar av den, kan vara bra att ha imorgon när det säkert kommer bjudas på fika och annat. Väl framme så gick vi ut och åt. Jag beställde in pasta med kycklingfilé och creme fraichesås men bad att få slippa pastan och få lite mer grönsaker istället. Fick jättegoda haricots verts till maten, som f ö var jättegod! Unnade mig ett glas vitt vin till också. Nu ska det bli spännande att se hur jag överlever morgondagen ocskå på polishuset och framför allt en sen tågresa hem. Fast en liten bit ska vi åka i Första klass på tåget, det ska bli en ny erfarenhet:)

Invägningen missar jag ju imorgon, får se om jag kommer hinna på fredag. Annars får jag hoppa över en vecka helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)