tisdag 31 mars 2009

Raggmunk

Var ute och åt med chefen idag. Det blev raggmunk och fläsk... Åt fläsket och en liten raggmunk. Så jäkla gott var det! Fasen, jag som trodde att jag faktiskt inte tyckte om sån mat längre... Men jag känner ju att magen inte alls uppskattade mitt lilla tilltag så nu blir det skärpning igen!

Hade gärna hunnit ut och joggat en sväng idag men det hanns inte riktigt med. Eftersom vi bor på landet utan något gatlyktor är det inte aktuellt at ta sig ut efter kl 20....

2 kommentarer:

  1. Snart snart snart är det så ljust på kvällen! :-D
    själv har jag varit ute och gått så nu har jag skavsår på bägge hälarna. Smart att ta nya skor ;-)

    SvaraRadera
  2. Psst, jag ska börja på vv på torsdag.. Håll tummarna för mig att jag orkar genomföra det den här gången ;)
    //Sol

    SvaraRadera

Tack för titten:)