fredag 12 juni 2009

Klänning

Idag var jag på ett köpcentrum. På väg från systemet gick mina fötter en omväg. Hamnade på Esprit. Såg en klänning som liksom ropade "Martina!!!" Mina färger, söt modell och allt. Den fanns från strl 34-44. Jag drar 46. Men eftersom den var så fin och jag inte ska på bröllop förrän i augusti tänkte jag ändå prova den, för att liksom se om det var rimligt att jag skulle kunna komma i den i augusti.



Den satt perfekt!!!!



Fatta! En klänning i strl 44. På mig! Har inte hänt sedan 1998 tror jag. Jag blev lite tårögd i provhytten!



Tjejen i kassan sa: Åh, detta är verkligen en klänning som passar dina färger! Var tvungen att berätta att jag tappat lite i vikt och var helt lycklig att jag kom i klänningen.

Orkar inte ta ett eget kort men så här ser den ut på Esprits webshop iaf. Ljuvlig!

5 kommentarer:

  1. Kikar in från FL...

    Grattis! Och känningen var superfin!

    SvaraRadera
  2. Grattis och skitsnygg klänning med! I augusti kanske du får in och köpa en ännu mindre. =)

    Kärleken från FL

    SvaraRadera
  3. Gud vad härligt och roligt

    SvaraRadera

Tack för titten:)