onsdag 24 juni 2009

Shopping

Ägnade 1 timma åt intensiv shopping igår eftermiddag. Sen jag köpte klänningen och insåg att strl 44 inte är en omöjilghet har shoppingen liksom blivit lite roligare:)

Igår blev det:
- Nya jeans (Strl 44, satt liet tight men jeans töjer ju sig rätt så rejält, har 46 i samma jeans sen innan och dom trillar av mig nu)
- Vita caprijeans strl 46
- Turkost/vitt linne med smock strl 44/46
- Svart klänning/tunika med lite lager på lagerkänsla nertill och ganska så åtsittande över bysten. Strl 44

Häromdagen köpte jag dessutom en lila tunika/klänning med smock upptill som är jättefin till vita byxor, också i strl 44. Min garderob börjar sakta men säkert bytas ut:-)

Fick hem en topp från Haléns förra veckan. Den satt hur illa som helst. Tänkte att det var en konstig modell. Det var det inte, den var alldeles för stor, kan inte minnas när jag sist köpte någon som var för stort...

2 kommentarer:

  1. Härligt!

    Kul med nytt och ny storlek! Köp inte för mycket nytt bara, du går ju neråt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Köper gärna dina 46:or! ;)

    HEjja dig!!!

    SvaraRadera

Tack för titten:)