söndag 1 mars 2009

Ajajajajajaj

Jag har nåt fel på min mage. Det yttrar sig i riktigt jobbiga smärtor nångång emellanåt. Första gången jag fick det var julen 2003. Värsta var hösten 2005 när jag åkte till akuten. Har varit hos läkare och kollat allt möjligt men dom hittar inte vad det är. Jag har insett att anfallen kan utlösas av rött vin, rabarber och vindruvor. Därför tror ajg att det har nåt med gallan att göra. Igår fick jag helt otippat ett anfall. Fast jag inte ätit nåt konstigt.

Men så vet jag att man kan få gallstensanfall av att äta lchf-kost i början. Nu har jag iofs ätit i 7 veckor eller nåt, men det kanske fortfarande räknas som början. Så det kanske är det jag fick och det jag haft tidigare också? Igårkväll och tidiga natten var alvedon, voltaren och framförallt riskudden mina bästa vänner!

Nu är det dags för frukost!! Har inte ätit mycket sen lunch igår...

2 kommentarer:

  1. Ajaj, hoppas det inte är pga lchf du får magont. Jag klarade inte lchf, hade konstant ont i magen under den månad jag provade och för mig försvann det när jag kopplade ihop det med lchf och slutade. Hoppas det inte är så i ditt fall!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men ajdå ! Det lär inget vidare ! Hoppas det går över fort!
    krya på dig/ Bittan

    SvaraRadera

Tack för titten:)