måndag 16 mars 2009

Vägning efter 10 veckor

Nu har jag hållt på i hela 10 veckor med att äta såhär. Går inte att säga att det är en bantningsmetod utan snarare en ny livsstil. Jag mår så himla bra:-)

Idag visade vågen -0,5 kg ytterligare, något jag inte alls vågade tro efter gårdagens frosseri på grekisk restaurang med enorm helgbuffé. Visserligen höll jag mig i stort sett till sånt jag får äta, men det måste ju ändå hinna förbrännas till morgonen...

Så totalt 6,8 kg har kroppen släppt ifrån sig hittills. Jag ligger före i min plan för att tappa 15 kg i år, vilket känns skönt eftersom det säkert kommer komma down-perioder så småningom!

2 kommentarer:

  1. Hejja dig!

    Vad du är duktig! Och vad skönt att det inte känns som "bantning". Fantastiskt!

    SvaraRadera

Tack för titten:)