tisdag 24 mars 2009

Suck

Just nu är jag noll inspirerad. Vill inte tänka vikt öht. Samtidigt känns det helt omöjligt att börja äta som jag gjorde tidigare, att äta lchf har på nåt sätt blivit normalt för oss. Men just det där att tänka på vikt, bli sur för att vågen visar uppåt, bli överlycklig när den visar neråt, jag vill mest bara äta och må bra liksom...

Men för att må bra så måste jag ju ner i vikt, det säger ju sig själv. Fast fokuserar jag bara på vikten så mår jag inte bra av det... Vilket jäkla Moment 22...

*äter lite grädde och hallon*

3 kommentarer:

  1. Förstår precis hur du menar.
    Jag kämpar själv på för fullt, men jag får erkänna att ett liv utan carbs är svårt...
    Men jag är även sån att när jag tränat så vill jag att det ska synas direkt och vet ju att jag kommer bli besviken när jag ställer mig på vågen dagen efter ett rejält träningspass.
    Har loosat 1½kg på en vecka, men man vill ju att det ska vara mer... 10kg på en vecka hade varit något det ;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med ovanstående skrivare...
    10 kg på en vecka, DÅ skulle jag vara glad ;)
    Kom igen nu, du klarar det du vet hur det är svackor som måste kommas över
    //Stooor sol

    SvaraRadera
  3. Du har säkert redan hittat denna sida
    http://www.lchf-recept.se/

    SvaraRadera

Tack för titten:)