torsdag 26 mars 2009

Mässa

Först ett litet förtydligande: Jag tycker inte det är jobbigt att äta lchf, jag tycker det är underbart! Jag mår jättebra, är aldrig hungrig och har inget sötsug. Det jag tycker är jobbigt är mina egna tankar som gör att jag inte kan nöja mig med att jag mår bra utan att jag bara kan tänka på att jag måste ner i vikt.


Nu till dagens begivenhet. Jag har varit o Älvsjö på Nordiska tärdgårdar. Hade med mig matsäck på vägen upp, keso/avokado/gräslök/skinkröra. Supergott!


Väl uppe på mässan åt vi salladsbuffé. Vansinnnigt gott:-)
På vägen hem stannade vi på en vägkrog och ett Statoil. Valde att äta en kokt korv. Slängde brödet, vägade inte fråga om man kunde få den på en gaffel bara;-)
När vi hoppade av bussen hemma så köpte jag med mig en kebabsallad hem istället. Blev sen middag, men så fick det bli.
Mässan som sådan var mycket trevlig, finns lite bilder i min andra blogg:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)