måndag 23 mars 2009

Vägrar

Tänker inte väga mig idag efter gårdagens katastrofala ätning. Satt här runt 23-draget och proppade i mig coleslaw, aphungrig efter dagens minimala ätande. Så antingen väntar jag till torsdag och gör torsdagarna till min vägningsdag som jag tänkt från början, eller så väntar jag till nästa onsdag och sen bara väger mig 1 gång/månad, en annan plan jag har. Vill helst fokusera på att äta bra mat och ta viktnedgången som en bonus, som det är nu så måste jag väga mig näsan varje dag och det känns inte bra!

3 kommentarer:

  1. Men coleslaw var väl okej, värre kunde det ha varit! Du kunde ju ha proppat i dig ett gäng mackor eller nåt...

    SvaraRadera
  2. Skulle behöva göra som dig jag med!! Men coleslaw är ju inte farligt vännen!
    KRamizzz

    SvaraRadera
  3. Hallå jag ser på listan här på sidan att du går ner.... Jag skriver det igen... Du går ner...
    Stor kram på dig, du är jätte duktig.. Nya tag nu :)
    //Sol sol sol

    SvaraRadera

Tack för titten:)