måndag 9 mars 2009

Kläder

Jag har länge levt i tanken att jag snart ska gå ner i vikt. Det där snart har aldrig liksom infunnit sig. Men det har lett till att det finns några plagg i garderoben som jag har köpt för små men som jag tänkt krympa i. Idag provade jag ett par byxor som jag köpte i oktober men som inte passade då. Idag satt dom som en smäck! Det är tur att jag har lite sånt att mäta med för jag ser inte själv att jag gått ner i vikt, tycker jag ser lika plufsig ut fortfarande. Visserligen har jag fortfarande ca 24 kg kvar till mitt riktiga mål så det är klart att jag fortfarande är fet, men lite skillnad har det ändå, tydligen, blivit:-)

4 kommentarer:

  1. Woho, man får gratulera...
    Jag har också såna kläder i min garderob, men de lär nog ta sin tid att komma i dom... Skulle dock behöva komma i ett par byxor till om ca 1½ vecka, men de är att glömma. *suck*
    Bra jobbat...

    SvaraRadera
  2. Men vad kul! Kläder är bästa måttstocken för att visa resultat.

    Mina kläder börjar bli för små ... Hrmpf ....

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Så kul ! Stan vimlar av snygga kläder nu,jag gluttade igår ..men köpte inget,vill vänta lite till..Att köpa försmå kläder det har jag också gjort..med en tanke att banta ner mig i dom. Man är kul ibland ;)
    ha en fin dag/Bittan

    SvaraRadera
  4. Grattis! Visst är det kul när man får på sig dom "små" kläderna! =) Hejja dig!

    SvaraRadera

Tack för titten:)