tisdag 20 januari 2009

Baby bel

Köpte sånna där små röda Baby Bel ostar idag. Perfekt melanmål! Ljuvligt goda!! En ny favorit:-)

Tycker inte att jag är så hungrig längre, känns jättebra. Sen är jag mycket piggare än vanligt och har mer lust att göra saker. Vet inte om det är psykiskt eller om kosten spelar så stor roll... Neb just nu har jag iaf inga planer på att byta kost.

Tyvärr ska jag på lunc-lunch möte imorgon. Iofs roligt, men det innebär tre måltider jag inte styr över själv. Men jag kan ju peta bort potatis och sånt så det löser sig nog. Får hoppas att vi inte får nån efterrätt bara på kvällen. Vi ska äta middag på ett Bryggeri och om man vill får man köpa till ölprovning också. Öl är väl inte så jättebra direkt, men någon slinker det nog ner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)