lördag 17 januari 2009

Fokus!

Jag tackar för det stöd jag får i bloggen för mitt jobb med vikten. Dock hade jag kanske hoppats på lite mer stöd. Inte för att jag behöver det just nu kanske, men jag vet att det kommer dagar när jag kommer tycka att allt är asjobbigt.

Idag hittade jag en påse godis när jag städade. Fatta vad nära det var att jag bara smakade en liksom. Men jag klarade mig:) Jag brukar försöka tänka på hur jag skulle vilja se ut och tänka på några människor som jag tycker är riktigt snygga. En av dom allra vackraste jag vet är Kate Walsh, Dr Addison Montgomery i Greys Anatomy/Private Practice. Så skulle jag vilja se ut...


2 kommentarer:

  1. Vet du, man får smaka en godis om man vill det men kanske inte hela påsen ;-) En bra grej att ta till om man som jag älskar choklad är mörk choklad. Lindts Pure chocolate har jag fallit för! Den kostar visserligen 31 spänn men det är ju ingen stor åtgång på den. 1 ruta till eftermiddagskaffet duger gott och väl!

    Stöd ja, det är nödvändigt! Har faktiskt glömt bort den här bloggen från dig ... Måste lägga till den så jag blir uppdaterad för även jag blir peppad att sköta mig när du är så duktig och kämpar på!

    Heja!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller med Helene, men kanske inte vaaarje dag bara. :) Själv har jag ju fuskat i helgen, och även ätit en kaka med lindts mintchoklad. Den är helt gudomlig, tyvärr upptäckte jag att den bara innehåller 47% kakao så snart är väl den ett minne blott den med. ;)
    Visst är lush härligt, jag ÄLSKAR lush, skulle vilja ha hela butiken hemma hos mig! :D Vi har inte turen att ha butiken i våran stad, men i min hemstad finns den så jag kan frossa ibland! :D

    SvaraRadera

Tack för titten:)