lördag 17 januari 2009

Vi är på G!

Idag har vi hittills skött oss kanonbra, maken och jag:-) Det är rätt kul att börja om på noll eftersom vi äter nya maträtter varenda dag nu!
Till frukost åt jag ägg, skinka och te.
Förmiddagskaffet drack jag utan att äta nånting till.
Lunchen bestod av fiskblock i ugn med creme fraiche och senap på och stuvad spenat till.
Maken står nu och gör middag, kycklingfilé fylld med "philadelphia paprika och örter" med bacon runtom. Vitlökssås på creme fraiche till och så skaldemans Cole Slaw. Cole Slaw är typ det godaste jag vet så när jag hittade ett recept på det i hans bok blev jag överlycklig!

Ifall jag skulle få ett intensivt sug efter något att tugga på till Körslaget så har jag lite mörk choklad i kylen och en bit mögelost...

1 kommentar:

  1. Mmm, det vattnas i munnen :-) Kan inte du skicka Coleslaw-receptet till mig??? *Blinkar snällt med ögonfransarna*

    SvaraRadera

Tack för titten:)