torsdag 15 januari 2009

Urk!

Har inte ätit bra alls den här veckan. Gick hårt ut i söndags med att äta chipslåda. Dvs fläskfilé med chips uppepå och sen vispad grädde, creme fraiche och vitlök ovanpå det. Visst var det väl gott men hu vad kräkmätt man blev. Vi som delade stuga delade på matlagningen så därför har man fått finna sig i vad andra lagat vissa dagar. Men jag har inte ätit mycket godis och jag har mestadels druckit mineralvatten. Förutom den kvällen vi var på en liten pub och drack Irish coffée och Tequila då;-)

Men ikväll övertygade jag maken om att vi skulle dela en kyckling och äta sallad istället för kebabtallrik. Å imorgon blir det biff och sallad till lunchlåda. Så nu är jag på banan igen. Tror dock inte jag vågar ställa mig på vågen imorgon, väntar tills på måndag då det är invägning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)