onsdag 14 januari 2009

Lindvallen

Jag har noll kondotion och noll muskler. Det är verligen bevisat efter att jag åkt skidor. Efter varje åk är jag död, såvida det inte har skett i en barnbacke. Jag orkar inte hålla emot med benen och eftersom jag inte vill ramla så vågar jag inte åka tillräckligt fort för att benen ska få vila. SÅ till nästa år krävs det verkligen betydligt mindre kilon, bra mycket bättre kondition och a hell lots of benmuskler! Tänkte ge mig på jobbets gym redan på måndag morgon, lika bra att använda den kondition och de muskler jag eventuellt börjat bygga upp under veckan...

1 kommentar:

  1. kände precis lika dant när jag var i Bydalen förra året. oj vad kilon jag skulle behöva tappa och konditionen behövde verkligen förbättras. en bra inspiration inför nästa år..?

    tycker du är superduktig! vet precis hur jobbigt det är så här i början men du har ju redan tappat nästan 2 kilo! :)
    heja dig!

    SvaraRadera

Tack för titten:)