torsdag 8 januari 2009

Lunch!

Var så in i norden trött i morse. Hade inte fått sova alls så mycket som jag ville. Var såååå nära att slänga i mig en macka till frukost men lyckades förmå mig att ta en avokado och lite skinka istället.

På jobbet blev det två koppar kaffe innan kafferasten... Satt och försökte jobba lite och fattade inte hur klockan kunde gå så sakta när Sara ringer på mobilen. Hon ska lämna sin make på sjukhuset för operation och undrar om jag har tid för lunch. Självklart!! Sara är dessutom min GI-guru så det passar ju bra att luncha med henne. Dagen kändes med ens mycket lättare! Vi gick på restaurang som har asiatisk buffé, tacobuffé och sushibuffé. 75 kr kostar det, inklusive dryck och man får plocka från alla bufféerna. Jättegott! Åt inget ris eller potatis eller tacochips eller sånt. Åt mycket biffgryta, en del tacofärs, ost och friterad kyckling. Underbart!!!

Middag blev sallad, grillad kyckling och lite hummus.

Jag tror att min belöning när jag gått ner 7 kg ska vara en sodastreamer eller liknande. Jag älskar mineralvatten!!! Skulle nästan kunna leva på det tror jag... Fast jag kanske får en av svärmor i födelsedagspresent så jag får nog vänta tills jag fyllt iaf men jag hinner nog inte gå ner 7 kg tills dess ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)