söndag 4 januari 2009

Nytt år

... och samma målsättning som varje år... Men nu är maken med på noterna och vi ska försöka göra gemensam sak av det hela. Vi har två böcker om GI av Skaldeman på väg. Har sett vänner på mycket nära håll tappa mycket, utan att behöva svälta och dom säger själva att dom mår mycket bättre. Så nu ska vi testa. Dock har inte böckerna kommit ännu men dom kommer i veckan. Sen får vi väl se hur det går under vår vecka i fjällen v3 men då rör man ju på sig mycket iaf. Tänker inte redovisa några exakta siffror utan utgår från siffran 0 imorgon och hoppas på att den tickar neråt under året. Målet är -15 till nästa jul, det har jag och min brorsas sambo kommit överens om.

Jag hoppas kunna skriva ganska så rakt och ärligt, skriva vad jag äter under en dag osv. Om någon rutinerad GI-ätare hittar hit tar jag gärna alla tips och idéer ni har och gärna en massa recept såklart:-)

1 kommentar:

Tack för titten:)