måndag 9 februari 2009

Begravning

Så var det då dags att säga farväl till morfar för sista gången. Det blev en jättefin ceremoni i kyrkan, trots att våra barn inte riktigt hajjar att man ska vara tyst alltid...

Efteråt åt jag smörgåstårta. Det var riktigt gott!! Sen åt jag även en liten bit kladdkaka. Den var verkligen inte god. Vet inte om det har med att jag vant av mig eller det faktum att jag själv bakar eventuellt världens godaste kladdkaka och att den här inte var i närheten av så god. Kanske en kombination;-)

Nu ikväll är jag rätt så trött och tom känner jag. Så det blev Happy Meal till barnen och kycklingsallad på burk och lufttorkad skinka till mig. Maken är iväg på årsmöte med en förening så han syndar nog ännu mer skulle jag tro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)