torsdag 19 februari 2009

Hoppfull

Igår kände jag mig ganska så låg. Idag är jag klart mera hoppfull om livet:-) Har varit stark idag! Åt cateringlunch idag på arbetsplatsträffen. Var jättebra mat för mig, jag åt kycklingfilé, massa gräddsås och groddar. Övriga åt stekt potatis och bröd till också.
Sen blev det kaffe och biskvi på maten. Jag drack bra kaffet. Fast, det ska erkännas, jag kände faktiskt ett sug efter den där jäkla kakan. Första gången det inte känts självklart att hoppa över den. Men jag gjorde det, och nu känner jag mig superduktig!!

Till middag blev det kebabsallad. Ibland bara hinner man inte laga mat! Ska nog äta lite grädde och hallon ikväll också, jösses vad det var gott igår till kvällsteet!

2 kommentarer:

  1. Dom där jäkla kakorna,ger bara tillfredställelse just under tuggandet,skippar man dom kan man glida på stolvågen mycket mycket längre...;)
    Ha en fin Lördag/Bittan

    SvaraRadera
  2. "stoltvågen"..hahaha...jag skriver som en ..stol!
    Bittan

    SvaraRadera

Tack för titten:)