onsdag 11 februari 2009

Korv

Idag var vi ute och åkte pulka efter förskolan. Vi grillade korv. Lyckades hitta några tjocka grillkorvar på Hemköp som innehöll endast 5 kolhydrater/100 g och rätt så mycket fett så dom slog jag till på. Så det blev ändå inte helt dåligt. Å det var riktigt kul att vara ute med ungarna dessutom, kände att jag hade mer ork än vad jag hade tex när vi var i fjällen, kunde springa mer med dom up och ner för backen osv. Kommer förhoppningsvis orka mycket mycket mer nästa vinter!

2 kommentarer:

  1. Så himla mysigt det låter !
    Ahhhh..jag saknar verkligen barnaåren !
    Ha en fin eftermiddag /Bittan

    SvaraRadera
  2. Du är såååå duktig (med risk för att upprepa mig :)
    Jag kommer fortsätta att läsa och läsa denna blogg för jag får så dåligt samvete för allt skit jag stoppar i mig och det kanske gör att det tillslut blir min tur att "göra slag i saken"
    //Sol sol sol

    SvaraRadera

Tack för titten:)