tisdag 3 februari 2009

Bröd

Någonting har hänt med mig, eller framförallt mitt smaksinne eller vad det kan vara. I fredags åt jag en semla. En kollega bjöd som tack för att jag hjälpt honom och jag kunde bara inte med att säga nej. Nu till det sjuka. Den var inte god! Jag älskar semlor men den smakade liksom ingenting!

Idag kom Jakob hem med nybakade frallor från förskolan. Barnen fick risgrynsgröt och frallor till kvällsmat. Jakob sa: Varför äter inte ni frallorna, dom är jättegoda! Men vad säger man??? Nä, ingenting, man tar den minsta frallan och äter. Men den var inte heller god. Jag verkar helt enkelt inte tycka om bröd längre. Hur gick det till?

2 kommentarer:

  1. Du ser, man tappar suget. Tänk om jag kunde vara lika duktig så jag tappar suget jag också? Jag är helt inne på att det beror på minskat intag av kolhydrater.

    Kör ni LCHF eller GI föresten?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha..lyllo dig! ;)

    SvaraRadera

Tack för titten:)