tisdag 24 februari 2009

Stora fuskardagen!

Idag har det inte gått så värst bra. Var på resaturangskola och åt lunch. Fick trerätters... Åt löksoppa till förrätt, biff à la Lindström till huvudrätt (jag skippade all potatis, den var riktigt otrevlig) och sen parfait till efterrätt. Parfaiten var supergod. Tror den mest var gjord på grädde och hallon men den lär ju varit sötad...

Ikväll ät vi bra middag, lax med fetaoströra men sen så åt vi ju semla till efterrätt. Ska man fuska med en semla så ska det inte vara tråkig cafésemla utan då får det faktiskt vara god, hembakad semla. Jättegod var den!

Men jag är inte sugen på mer och hoppas att jag inte drabbas av massa nytt sockersug imorgon efter dagens utsvävningar...

2 kommentarer:

  1. Ska man fuska ,så ska man göra det rejält !
    Kanske sätter fart lite på förbränningen också ! Tror jag ska ta mig en stor fuskdag till helgen,Äta massor ,men bra saker !
    Ha en fin dag, nu ska jag se om detta går att skicka, är in varje dag och läser !
    Ha en fin dag/ Bittan
    Nääää..ordkontrollen dök upp ,test igen

    SvaraRadera
  2. Om man aldrig någonsin får fuska,vad är det då för poäng?Nä,jag tycker ni gjorde helt rätt som fuskade med en semla,det faller inom rimliga gränser tycker jag:-)
    Jag fuskade också med en semla-den godaste jag vet från ett specifikt bageri-men jag mådde illa hela resten av kvällen;-) så nu är vi på banan igen-eller hur?
    Fortsätt i samma goda stil!
    Och du-duktigt att gå ner trots kalas och allt:-)

    Jenny/Jas

    SvaraRadera

Tack för titten:)