söndag 8 februari 2009

Mätt!

Har ätit karrékotlett med sallad och bearnaissås nu. Är jättemätt!! Fast jag inte åt särskilt mycket tyckte jag...

Testade en ny smak på minerlavatten, Guanabana. Ingen höjdare får jag lov att säga, kommer inte köpa det igen. Dessutom upptäckte jag att vattnet innehöll koffein, varför??? Måste kolla upp om guanabana innehåller koffein eller om Ica bara fått för sig att tillsätta det ändå...

Imorgonbitti är det invägning. Kan bli spännande, fuskvägde mig i torsdags och det såg trevligt ut. Nu har vi ju dock ätit en del under helgen men inte nåt fusk iofs, men tycker alltid man går upp över helgen lite.
Sen ska vi på morfars begravning. Det blir smörgåstårta. Får väl försöka äta med måtta och kanske pilla bort lite bröd om det går. Blir säkert vanlig tårta också. Men det är ju inte begravning så värst ofta som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten:)