onsdag 4 februari 2009

Segt!

Just nu känns det mesta väldigt segt. Vet inte vad det beror på... Ätandet går bra förvisso, men allt annat... Är trött, tycker jobbet är trist och ja, det känns som att det liksom ligger ett lock över mitt huvud och mina känslor på nåt sätt. Riktigt jobbigt! Har köpt nån rosenrot forte på apoteket men känner mig inte piggare för det. Tydligen ser jag hängig ut också för folk frågar hur jag mår egentligen.

Känner inte alls igen mig själv för sen ajg började med LCHF har jag varit piggare och mått bättre än på länge, nu vet jag inte vad det är som pågår. Kanske är en inkommande influensa eller nåt annat, jag vet inte... Kanske ska gå ner i källaren och se om lite löpning kan pigga upp mig men det orkar jag säkert inte heller. Jag kommer liksom aldrig till skott på nåt sätt...

4 kommentarer:

  1. Hmmm...kanske nån stor bacill som hoppat på dig,på väg att bryta ut !
    Hoppas det känns bättre snart, kanske pressa lite citron och apelsin och drick .."c -vitamin boma" (kanske inte bäst om du är strikt med kosten)
    Hoppas det känns bättre snart !

    SvaraRadera
  2. Jag tror också på att nån bacillusk är i farten:-( vitlök,vitlök,vitlök och så ingefära i teet;-)
    Jag läste ikapp igår och jag måste bara få säga att jag tycker du jobbar på bra!JÄTTEDUKTIGT!!!
    Jag funderar så smått på att slänga mig in i detta med kolhydrater igen,för attans vad bra jag mådde då jag åt så:-) Ios så har jag ju inte trillat av så mycket,men att köra LCHF verkar intressant,läser en bok om det just nu..så då får du ge goda råd vännen:-)
    Kämpa på,du gör det jättebra!!
    *kramas*

    Jenny

    SvaraRadera
  3. Det kanske är kroppen som reagerar på att du får i dig för lite kcal (som ju krävs för att gå ner i vikt)? Plus att det är rätt vanligt nu, innan våren att man mår så som du beskriver. Kämpa på! Du tar dig förbi det.

    kram Sarah

    SvaraRadera
  4. För lite kcal är ingen risk med den här dieten! För det får man verkligen i sig, det är ju bara kolhydraterna jag tagit bort, grädde, ägg, kött, ost mm innehåller ju massa kcal:-)

    SvaraRadera

Tack för titten:)